Alice_Alodia is all moved in to my new place in Las Vegas!! Yay! Time to network and get some shoots going!

Badges

 

Pins

 

About Me

Freelance model. I have the most experience in boudoir images and fetish photography but I like to branch out and try all different types. Especially anything that lets me be creative. I love video games especially RPGs. Currently a Skyrim addict! I enjoy music and dancing, and absolutely love animals. I am studying to be an animal doctor :)

Occupation

Model

Location

Las Vegas, NV

My Hometown

Redding, CA

Favorite Music

Alternative, Rock, Celtic

My Superpower

Locating unique music, making all movies awesome!

290 Friends

 

Friends are great! These are mine:

  • nib1516
  • DaeEnterprises
  • Gothlet
  • EnglishBabs
  • CesAza
  • DoMiNouSQi
  • ohsonaughty
  • Sandorslave
  • lysarian
  • calanthe
  • Zebrah
  • chopper606
  • entropy13
  • fishyjoe
  • pl5542
  • MrJoshua
  • zentaiguy
  • Graphections
  • scooba420
  • scooba420
  • HOLLOWPHOTO
  • evolver
  • dirkdurkah
  • DougBudzak
  • JBHstudios
  • Blackwolfninja89
  • AlycHope
  • Photogofer
  • Alatusphoto
  • f45bob
  • twoharts
  • Shutter4U
  • MonaCataldo
  • Studio5nine
  • OkiDokiOkami
  • MissLoLo
  • jcdaniels
  • onirico
  • Belladonnax
  • TomDelfino
 
Page 1 of 8

Alice_Alodia’s Photo Sets (See Previews...)


  • 14 photos

  • 13 photos

  • 25 photos

  • 29 photos

  • 28 photos

  • 23 photos

  • 26 photos

  • 9 photos

  • 12 photos

  • 13 photos

  • 32 photos

Alice_Alodia’s Wall

Only Alice_Alodia's fans, friends, and favorite artists can post to this wall. You can add a post if you vote for her and you become friends with her.

Join Zivity now to join the conversation.

Posted on 07/21/2012 by Alice_Alodia   
Currently in light of October (my favorite month) I have some new incentives. There are still all the old incentives available but I'm also adding a Halloween Wishlist.

http://www.wishlistr.com/alice_alodia/

Anyone that wishes to buy me something from this ever growing wishlist will receive some personal incentives. For the full list of incentives available just send me a message. ^__^ They vary depending upon how expensive the wish list item is.

Regular Incentives:
5+ Votes gets you 5 photos of your choice in high res.
10+ votes gets you the whole set in high res.
15+ votes gets you the whole set high res plus 3 high res unpublished photos.
20+ votes gets you the set in high res plus all bonus photos in high res.
30+ gets you a short Thank You bonus clip. (Currently 3 different ones available)

Applies to all sets Except: Cap n Boots, Implied Nude, Striped Hoodie, and my first. For those sets

20+ votes gets you the entire set in high res.

  • Posted on 11/22/2013 by jemstone   
    Hey there, miss! How be you? I leave you this cheerful note to tell you that you're missed. :)

  • Posted on 04/15/2013 by Kealani   
    Love your Pooling Around set! :)

  • Posted on 10/01/2013 by Alice_Alodia   
    Aww Thanks!

    /super late

  • Posted on 04/06/2013 by Alice_Alodia   
    Totally!

  • Posted on 10/02/2012 by adrian_louise   
    Hello new friend! Hope all's well by you. =]

  • Posted on 09/26/2012 by Angel_X   
    Hey gorgeous! LOVE your sets! Keep up the great work! <3

  • Posted on 09/26/2012 by Vynx   
    fantastic sets..greetings from London..Vynx..xx

    website:www.whatisyourpoison.co.uk
    LikemyFacebook: Vynx Vixen
    Followmeontwitter: https://twitter.com/VynxVixen
    ModelMayhem: http://www.modelmayhem.com/463281

  • Posted on 07/31/2012 by jemstone   
    You! With the stripes! What's up? :)

  • Posted on 06/27/2012 by mfarring13   
    Thanks for accepting my FR!

  • Posted on 06/20/2012 by Angel_X   
    Have a BLAST on vacation, love!!

  • Posted on 06/22/2012 by Alice_Alodia   
    Thank you! I hope I do haha <3

  • Posted on 06/22/2012 by Angel_X   
    <3
    eagerly awaiting stories!!

  • Posted on 06/17/2012 by JBHstudios   
    Dang the 160 miles between Santa Cruz and Fresno, that's all my camera (and I) have to say!

  • Posted on 05/05/2012 by lysarian   
    Avengers was amazing!!! I agree whole heartedly!!! :D

  • Posted on 06/06/2012 by Alice_Alodia   
    man I dunno why I didn't see this when you posted it, I don't think I'm getting notified of messages and things properly haha but yes we do need to shoot soon ^_^ Any ideas you have shoot them to me in a message and we can make this happen.

  • Posted on 06/06/2012 by Alice_Alodia   
    yeah got it, ^_^ XD I forget to check things sometimes I'm so busy x.x

  • Posted on 04/17/2012 by EnglishBabs   
    Sorry to hear you have had a bad day, love. I hope tomorrow wull be much better for you.

  • Posted on 04/18/2012 by Alice_Alodia   
    Thank you ^_^ It was much much better.

  • Posted on 04/18/2012 by EnglishBabs   
    Very glad to hear that.. Hope the rest of your day is good too.

  • Posted on 04/12/2012 by lysarian   
    Hey, thanks for the add!

  • Posted on 04/11/2012 by Just_Lisa   
    Hey, thanks for the friending and nice note, Alice! You're beautiful AND making wonderfully creative stuff. Yay!

  • Posted on 04/12/2012 by Alice_Alodia   
    Thanks ^__^ and thanks for accepting. Seriously in love with your portfolio <3

  • Posted on 04/15/2012 by jemstone   
    Lisa's stuff is absolutely brilliant. She is fabuloustastic.

  • Posted on 04/16/2012 by Just_Lisa   
    Ooooooh! Nice word! Thanks.
    And yay for girl love!

  • Posted on 04/16/2012 by jemstone   
    I only create the very finest of made-up words. It's in my job description.

  • Posted on 04/08/2012 by jemstone   
    Hello and thanks! I see you're on DA, as well! (You can find me there on the same user name I have here) Your Gothic Victorian sets combined with your screen name make me want to call you "Miss Liddell," but only because I know you would get the joke. :)

    Remind me some time to tell you about the "Alice In Cyberland" project I'm working on. Just have to find an artist...

  • Posted on 04/09/2012 by Alice_Alodia   
    Haha that's fantastic ^_^ I would get it too. And I actually would love to hear about Alice in Cyberland that sounds epic haha

  • Posted on 04/09/2012 by jemstone   
    Well, then, Miss Liddell, I simply ask you this:

    Whoooooom Are Youuuu? ;)

    Drop me a line about Alice in Cyberland, and I'll give you the particulars. It'd take up too much space on this comment. ;)

    I'm running a contest on DevArt. You should check it out!

    And I know you hear this a lot, but my GOODNESS, you're lovely.

  • Posted on 04/12/2012 by Alice_Alodia   
    Haha well thanks and I'll be sure to drop you a line about it ^_^

  • Posted on 04/12/2012 by jemstone   
    You should! I think you'd dig the concept. :)

    Check my DA contest, too! It's easy! :D

  • Posted on 04/21/2012 by jemstone   
    Holy heck, I just found out that the guys at Fanime are also doing a simultaneous "Clockwork Alchemy" steampunk-themed convention on the same weekend - one pass gets both cons! Guess I'm taking the shuttle back and forth all weekend!

  • Posted on 04/22/2012 by Alice_Alodia   
    aww now I really want to go! Steampunk !!!!! XD

  • Posted on 04/22/2012 by jemstone   
    Serious question time: Besides distance, what's keeping you from going?

  • Posted on 04/23/2012 by Alice_Alodia   
    Just distance. XD I don't have a car anymore it died.

  • Posted on 04/23/2012 by jemstone   
    Hm. Harumph, I say! HA-RUMPH!

    This makes me even more sad because my Evil Costume arrived today, and I plan on wearing it to great effect at both cons.

    I suppose the train is right out as an option?

  • Posted on 04/26/2012 by Alice_Alodia   
    haha yeah. I suppose if it was closer I would go...but the reason I won't go the distance XD is because I have no car and therefore can't take time off work right now because I'm saving up for one. But it shouldn't be too much longer till I have one then I shall be traveling all over!

  • Posted on 04/26/2012 by jemstone   
    I'm so completely not touching the "going the distance" joke that is hanging there in the open after your statement. But I will say that's a great song by Cake! :D

    Maybe you'll be lucky and have a car by convention time! We can cross our fingers (and our toes and our eyes) right? :D

    Ooh. Do you like jellyfish? The Monterey Aquarium has a new exhibit just for jellies!

  • Posted on 04/27/2012 by Alice_Alodia   
    XD I know when I wrote it the first thing I thought of was Hercules and then after that Cake. hahaha

    and yes let's hope! I will keep my fingers crossed for sure. haha and yes! I love Jellies I actually really want to take a trip to Monterey soon, or Steinhart

  • Posted on 04/27/2012 by jemstone   
    I confess the joke that hit my brain with that was kinda naughty. >.>

    Steinhart has nothing on Monterey, I say. I go to Monterey at least once a month. Not just because I'm a member, but because I have to have my otter fix. I'm a otter junkie. It's an addiction. One I will not give up!

  • Posted on 04/27/2012 by Alice_Alodia   
    haha I've never been to Steinhart but I thought that was the one with the glass walkway? I can't remember now. Monterey is awesome though I've only been once.

  • Posted on 04/27/2012 by jemstone   
    I don't remember seeing a walkway there, but they do have an albino alligator! You can't take flash pictures of it, though. Poor fella.

    Being a member of the Monterey aquarium is pretty damned awesome, I must say. So worth it. :D

  • Posted on 04/29/2012 by jemstone   
    Psst. Photos are up! Link on my profile. :D

  • Posted on 05/02/2012 by Alice_Alodia   
    Nice photos! XD and I'll probably go to Monterey anyways haha I enjoyed it the one time I went and Sea Otters really are adorable...XD

  • Posted on 05/04/2012 by jemstone   
    If you go to Monterey, lemme know - I am an aquarium member and have guest passes (and as long as you promise to get them back to me, you can totally borrow them).

    Did you see The Avengers? Guess who went as Tony Stark? :D

  • Posted on 05/12/2012 by jemstone   
    Hey lady lady! Are you alive? Where'd you get to?

  • Posted on 05/13/2012 by Alice_Alodia   
    lol sorry I disappeared I've been working like CRAZY lately x.x been so busy

  • Posted on 05/13/2012 by jemstone   
    Extra busy means extra money means get your car fixed means convention at the end of the month, right? (I am an optimist, never forget!) I've been dressing like a classy gentleman every day the last two weeks. I think I'm making people nervous as they wonder why. Bwahaha.

  • Posted on 05/18/2012 by Alice_Alodia   
    Lol that's fantastic! and yes I hope so. ^_^ (as far as the car thing goes). Had to take my puppy to the vet :/ and in two weeks I'm going to Vegas!

  • Posted on 05/18/2012 by jemstone   
    No! Not Vegas! Certainly not Vegas! It's a cesspool of prissy people and gluttony and greed! You'll be lost forever in a land of cheap lobster and 24-hour wedding chapels!

    Conventions are much more agreeable to go to. Full of good people and lunches and interesting things to watch and buy! *nods sagely*

    Is your puppy okay?

  • Posted on 05/19/2012 by Alice_Alodia   
    Lol well good that is the kind of people that I need to find! XD I'm going to Vegas to work. Hopefully I will make some good money.

    Yes, he's alright, he had to go on some medications but he'll be better soon he got something irritating his ear or his throat and his tonsils/ear is swollen so he has to take some medicine/ear drops haha but he's fine.

  • Posted on 05/19/2012 by jemstone   
    Now I'm all curious about what you'll be doing in Vegas for work. I am intrigued! *puts on Sherlock Holmes hat*

    I'm glad your pup's okay! My cat's been getting super touchy about some spots on her fur. I might have to take her in to the vet (she hates the car, so that's not a good plan). I'm pretty sure it's just the heat and weather change, though. :)

  • Posted on 05/19/2012 by jemstone   
    Oh! And we finalized our plans for the convention, my friends and I. Sunday we're getting all fancied up and going to a swanky restaurant for dinner. Because WHY NOT.

  • Posted on 05/21/2012 by Alice_Alodia   
    haha sounds fantastic!

    And yeah sometimes weather change messes up the fur, gives rashes and such and such.

  • Posted on 05/21/2012 by jemstone   
    I would ask again if you want to join us and have fun with awesome nerds, but you sound super busy! So instead I say good luck! Take no prisoners! :)

    *still wearing Sherlock hat...*

  • Posted on 06/07/2012 by jemstone   
    Hey, there, lady lady! I just wanted to tell you that having spent nearly a grand to help out with a friends wedding, I have zero vote money left this month - BUT - I looked at your latest set, and it is fantastic! Many smiles were had. :)

  • Posted on 06/08/2012 by Alice_Alodia   
    Yay ^_^ I'm glad you liked it haha ;) smiles are fabulous. Weddings are fantastic I would blow all my money on a wedding too XD

  • Posted on 06/08/2012 by jemstone   
    I'm glad I liked it, too! As I said many moons ago, my goodness you're lovely. :)

    I unloaded SO MANY TRUCKS full of stuff for the wedding today. You don't even know. So tired. Tomorrow I get to be in the wedding! Woo!

  • Posted on 06/08/2012 by Alice_Alodia   
    How exciting!! Good Luck!! haha hopefully you aren't gonna be too tired after unloading all the stuff XD

  • Posted on 06/08/2012 by jemstone   
    My feet are killing me from all the back-and-forth, but I'll be okay. I'm gonna go swimming in the hotel pool tomorrow morning! :D

    Did you see my photos from the convention? You can have fun vicariously through them! :D

  • Posted on 06/08/2012 by Alice_Alodia   
    Indeed!! I did! haha it looked like fantastic fun :/

  • Posted on 06/15/2012 by jemstone   
    It was fantastic fun! You missed a whole mess of hijinks and hilarity, I'll tell you what! :)

  • Posted on 03/30/2012 by Alice_Alodia   
    Thank you ^__^

  • Posted on 03/30/2012 by Alice_Alodia   
    It's totally one of my favorite things to do! XP haha

  • Posted on 03/28/2012 by Jesse Danger   
    Finally! Someone to nerd out with :) I've been obsessed with Chobits, have you heard of it? Its only 2 seasons but its amazing <3

  • Posted on 03/28/2012 by Alice_Alodia   
    yes I have heard of chobits! XD I actually just recently began that series. I was hooked on Shuffle for a while and have been exploring all the new series available on my netflix haha my all time favorite is still Inuyasha though.

  • Posted on 03/28/2012 by Jesse Danger   
    Oh man...I have read every. single. Inuyasha book. >__<

  • Posted on 03/28/2012 by Alice_Alodia   
    ^_^ yay fellow Inuyasha lover.

  • Posted on 03/27/2012 by Alice_Alodia   
    Thanks ^_^ I love like...well furry anything haha hoods, boots, scarves etc...I think they're fun ^^

  • Posted on 03/11/2012 by BoldDaniel   
    Greetings Alice

  • Posted on 03/17/2012 by Alice_Alodia   
    Hello there, how are you doing tonight?

  • Posted on 03/17/2012 by BoldDaniel   
    Doing very well thanks, and you?

  • Posted on 03/18/2012 by Alice_Alodia   
    Good to hear, and doing great myself ^_^ Did you have a good St. Patties day?

  • Posted on 03/18/2012 by BoldDaniel   
    I did thanks, spent most of the day editing and putting together bonus galleries but I found some time to drink a couple of Guinness... and you?

  • Posted on 03/19/2012 by Alice_Alodia   
    Haha that's awesome. I was working, we had a big Saint Patties day bash where I work so it was lots of fun. ^_^

  • Posted on 03/19/2012 by BoldDaniel   
    That's awesome! The Irish know how to party eh?

  • Posted on 03/21/2012 by Alice_Alodia   
    lol no kidding

  • Posted on 03/08/2012 by Alice_Alodia   
    Thank you ^__^

  • Posted on 02/29/2012 by JoshG   
    Thanks for accepting my FR, excited about your next set.

  • Posted on 02/29/2012 by EnglishBabs   
    Have a great vacation! Looking forward to seeing the new sets in March.

  • Posted on 02/27/2012 by onirico   
    Love your style Alice!

  • Posted on 02/23/2012 by OkiDokiOkami   
    I love that dress in your profile picture!!

  • Posted on 02/22/2012 by joewhite   
    I must say, you are gorgeous! I hope you're being treated well here at zivity. And I hope the best for you.

  • Posted on 02/22/2012 by Alice_Alodia   
    aww thanks :) and thank you Zivity is treating me really well.

  • Posted on 02/21/2012 by EnglishBabs   
    Goodnight, Alice! Love your sets, btw! Sleep well, and sweet dreams.

  • Posted on 02/22/2012 by Alice_Alodia   
    Thank you ^__^ and the same to you haha hope you had a good pancake day.

  • Posted on 02/23/2012 by EnglishBabs   
    I had a lovely pancake day, thank you. I made my favourite crepes Suzette. Delicious!

  • Posted on 02/23/2012 by Alice_Alodia   
    sounds so good! I'm jealous haha Crepes are so yummy.

  • Posted on 02/24/2012 by EnglishBabs   
    The crepes were delicious. Nearly weekend again. Do you have any plans?

  • Posted on 02/26/2012 by Alice_Alodia   
    Haha wow late response sorry. I've been cleaning and setting up my new apartment that's why I haven't been on and thus why I didn't respond on time XD ^_^ Did you have a good weekend?

  • Posted on 02/26/2012 by EnglishBabs   
    I had a great weekend, thanks, Alice. I hope you are all settled in your new apartment now. Love the new implied set, btw!

  • Posted on 02/27/2012 by Alice_Alodia   
    Haha Thank you ^__^ and yeah I'm all settled in. Getting ready to go on vacation now. (figures right? Move in and then go on vacation). lol

  • Posted on 02/20/2012 by Manjuan   
    Hello there, thanks for the friendship.

  • Posted on 02/18/2012 by CNyle   
    Thank you so much for the friendship! Please feel free to check out my 1st set "CNyle ♥'s World of Warcraft" http://www.zivity.com/models/CNyle/photosets/1 and maybe spare a vote or two!! ;)

  • Posted on 02/16/2012 by Alice_Alodia   
    I haven't decided yet I have a lot of songs that are really awesome. Probably something from my favorite band Emilie Autumn.

  • Posted on 02/16/2012 by Alice_Alodia   
    I have a couple picked out but...I dunno they might be a little dark to make into photoshoots I dunno...

  • Posted on 02/16/2012 by Alice_Alodia   
    Take that back! I picked something and sent you all the details! I think it'll be awesome if we can pull it off right.

  • Posted on 02/15/2012 by OkiDokiOkami   
    Thank you for accepting my friend request! I’m glad you’ve given me the chance to get to know you a little bit! :) Let me know if there is anything specific you would like to see from me, as I always love input! I also just got two new sets up! I hope you are doing well. :)

  • Posted on 12/30/2011 by SadPenguin   
    Looking forward to your sets!

  • Posted on 12/28/2011 by EnglishBabs   
    Welcome to Zivity, and great to meet you! Love your profile pic, and looking forward to seeing your first Zivity set.

Zivity loves you too.